Me
7. July, 2006

Som tidligere nævnt, er min MacBook Pro blevet omdannet til en ubrugelig, men vældig dekorativ klump aluminium. Jeg har haft lidt problemer med at returnere den, men nu er min lille guldklump endelig sendt på sin vej.

Efter at jeg kontaktede servicecenteret via e-mail, fik jeg prompte svar. De undrede sig over at telefonsupporten ikke kunne finde min maskine i systemet, og ville straks sende mig en ny returseddel. Den lå i kontorets postkasse idag, og maskinen er pakket og afsendt for et par timer siden. Roen sænker sig langsomt, da jeg nu ved at der ikke er mere jeg kan gøre. Om det udvikler sig til en af de legendariske evigt gentagne reklamationssager, eller om jeg får en perfekt fungerende maskine tilbage vil tiden vise. Indtil videre er jeg optimistisk, men jeg savner nu mit lille vidunderbarn.

[RSS] 2 kommentarer til “deadbook 2”

  • Jul
    8
    2006
    00:07 - Kristian

    Hmm … ja .. man undres nogen gange over InfoCare .. jeg er ikke imponeret af dem .. har ikke personligt haft noget med dem at gøre .. men det firma jeg arbejdede for tidligere har .. og det var ikke altid lige let .. Men håber da du får en positiv oplevelse ud af det :)

  • Jul
    9
    2006
    10:45 - neurox

    Vi afventer spændt :-)


Johnny